Nejprve se prosím rozhodněte, zdali budete brzdové destičky WinmaX používat i v běžném silničním provozu nebo pouze pro motoristický sport. Pro užití na silnici v silničním provozu jsou určeny jen směsi W1, W2 a W3, přičemž směs W3 již snese i použití na uzavřených tratích a je naším nejprodávanějším produktem pro kombinaci běžného užití a víkendových track days. Ostatní směsi jsou určeny pouze pro závodní účely. V běžném provozu jsou totiž ostatní směsi limitovány potřebou ohřátí brzd na provozní teplotu. Dalším kritériem je způsob užití, disciplína motoristického sportu, délka tratí a náročnost na brzdový systém. Jiné směsi doporučujeme pro závody do vrchu a rallycross, sprintové závody na okruzích, vytrvalostní závody na okruzích a rally. Pro každou z disciplín lze vybrat podle jezdeckého stylu tu nejvhodnější aplikaci. V případě vašeho zájmu umíme dodat i vyzkoušené a kvalitní brzdové kotouče značek Alcon, AP Racing, Brembo či DBA a doporučit tu nejvhodnější kombinaci dle vlastních zkušeností se značkou WinmaX. Dodáváme a doporučujeme závodní brzdovou kapalinu Castrol React SRF Racing. Neváhejte se s námi poradit!
Skvělá náhrada za sériové brzdové obložení, organická směs poskytuje výrazně lepší brzdný výkon. Odolné proti nežádoucím zvukovým efektům (pískání) a minimálně špiní disky. Maximální brzdný účinek od nezahřátých brzd až do 450 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.29 – 0.32.
Destička pro silniční využití, organická směs vyvinuta s důrazem na ostrý nástup při zachování dlouhé životnosti destiček i kotoučů. Použití při jízdách na uzavřené trati pro menší sportovní vozy. Maximální brzdný účinek od nezahřátých brzd do 500 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.32 – 0.35
Nejvýkonnější organická směs WinmaX a ta nejlepší volba pro kombinaci využití v běžném provozu a občasné použití při jízdách na okruhu či uzavřených tratích i s většími a těžšími sportovními automobily. Provozní teplota již od nezahřátých brzd až po 600 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.34 – 0.37.
Optimální okruhová brzdová směs s nízkým obsahem kovů pro kratší závody, důraz na kontrolu a cit při dávkování brzdného účinku, nejlepší poměr výkonu a ceny. Provozní teplota 50 – 650 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.37 – 0.40.
Brzdová směs s vysokým obsahem kovů pro delší závody na okruhu, případně pro zadní brzdy rally vozů s pohonem jedné nápravy, důraz na kontrolu a cit při dávkování brzdného účinku, provozní teplota 100 – 750 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.40 – 0.43.
Závodní brzdová směs s nízkým obsahem kovů, předností je vynikající vyváženost brzdného účinku a trvanlivosti při menším opotřebení brzdových kotoučů. Vyznačuje se vysokou odolností vůči vysokým teplotám. Provozní teplota 200 – 800 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.45 – 0.48.
Náš bestseller v rally. Skvělý poměr výkonu, šetrnosti k brzdovým kotoučům a ceny. Brzdová směs s vysokým obsahem kovů pro automobilové soutěže, jezdci chválí především prvotní ostrý nástup a zároveň vynikající cit při dávkování brzdného účinku, který předčí konkurenční výrobky zejména na mokré trati. Provozní teplota 50 – 800 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.47 – 0.50.
Nejlepší směs pro rally jezdce, kteří preferují maximální brzdný výkon a ostrý nástup brzdného účinku. Směs s vysokým obsahem kovů vhodná především pro suchou trať a dlouhé rychlostní zkoušky na asfaltu s členitým charakterem s vyšší frekvencí brzdění. Poskytuje maximální odolností vůči přehřátí. Provozní teplota 100 – 850 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.48 – 0.53.
Základní směs pro endurance závody na okruzích. Skvělý poměr výkonu a šetrnosti k brzdovým kotoučům. Brzdová směs se 100% obsahem kovů, jezdci chválí především konstantní účinnost brzd po celou dobu závodu. Provozní teplota 300 – 700 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.38 – 0.42.
Nejpoužívanější směs pro závody na okruzích, jak kratší, tak endurance. Vynikající dávkování brzdného účinku a konstantní účinnost při všech teplotách. Jezdci chválí životnost brzdových kotoučů při použití této směsi. Brzdová směs s vysokým obsahem kovů a provozní teplotou 200 – 850 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.38 – 0.43.
Vychází ze směsi WN1, optimalizovaná směs pro ostřejší nástup brzdného účinku při prvním sešlápnutí brzdového pedálu a lepším výkonu ve vysokých teplotách. Životnost brzdových kotoučů je stejně dobrá jako u směsi WN1. Brzdová směs s vysokým obsahem kovů a provozní teplotou 200 – 850 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.42 – 0.45.
Naše těžká váha, která zastaví vše, pokud to fyzikální zákony dovolí. Směs se 100% obsahem kovů je určena pro maximální zátěž při extenzivním využívání brzdového systému pro špičkové jezdce těch nejvýkonnějších okruhových i rallyových speciálů. Živostnost brzdových kotoučů je kratší než u jiných směsí, to je dáno maximálním koeficientem tření této směsi. Počáteční nástup brzdného účinku je ostrý, tato směs pak vydrží dlouhotrvající vysoké teploty. Provozní teplota 100 – 850 ˚C. Dynamický koeficient tření 0.50 – 0.55.
Technické informace 1
Technické informace 2
Tabulka dynamického koeficientu tření
WESKO spol. s r.o., autorizovaný distributor WinmaX, Mistřínská 393, 15521 Praha 5, IČ 25057146, DIČ CZ25057146
tel: 800 080 080, tel: 602 228 768, obchod@winmax-racing.cz
Copyright ©2020 WinmaX, Všechna práva vyhrazena.
Změna nastavení cookiesV ČR zastupujeme také britskou firmu Custom Cages, výrobce certifikovaných ochranných konstrukcí
pro závodní vozy a japonskou společnost Exedy, výrobce špičkových sériových, sportovních i závodních spojek.